Loading...

Καθημερινή ενημέρωση για τις δραστηριότητες του Ναυτικού ομίλου Πατρών στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook : Ναυτικος Ομιλος Πατρων -ΝΟΠ

@PatrasNauticalClub

Ημερομηνία: Sunday 14 Oct 2018
ΝΟΠ: Ενημέρωση Αθλητική Διατροφή και παρακολούθηση – Η συνεργασία του ΝΟΠ με την διατροφολόγο και πρωταθλήτρια κολύμβησης Κρύστελ Βουρνά. Τι, πώς, πόσο και πότε πρέπει να τρώμε όταν αθλούμαστε;
Κλίκ για μεγέθυνση

Σίγουρα όλοι γνωρίζουμε την σημασία της αθλητικής διατροφής και ενημερωνόμαστε από διάφορες πηγές και δημοσιεύματα. Ένα όμως εξειδικευμένο πρόγραμμα διατροφής μαζί με ανάλυση σύστασης σώματος είναι σημαντικό για τις αγωνιστικές κατηγορίες και για αθλητές που χρειάζονται απώλεια βάρους (παιδική παχυσαρκία) ανεξαρτήτως ηλικίας.

(Από την ιστοσελίδα :https://www.therapies.gr )
“Η άσκηση με άδειο ή γεμάτο στομάχι είναι ένα δίλημμα που απασχολεί όσους αθλούνται συστηματικά. Πρέπει να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο ή να κάνουμε την προπόνησή μας χωρίς να έχουμε καταναλώσει προηγουμένως κάποια συγκεκριμένη τροφή ή αυτό είναι λάθος για την υγεία μας;
Η απάντηση είναι πως δεν πρέπει να αθλούμαστε και να πεινάμε! Ίσως για αυτό θα έχετε δει πως πολλοί αθλητικοί τύποι τρώνε μία μπανάνα πριν ξεκινήσουν προπόνηση. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό, ποια είναι τα οφέλη της κατανάλωσης μικρογευμάτων πριν από την προπόνηση;… ”
… Καλό είναι να γνωρίζετε πως η κατανάλωση πρωτεϊνών και υδατανθράκων πριν από την άσκηση θα προσφέρει αμινοξέα στους μύες και θα σας δώσει και την απαιτούμενη ενέργεια. Επίσης και η κατανάλωση υδατανθράκων δημιουργεί αποθέματα γλυκογόνου που βελτιώνουν την αντοχή, για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Ιδανικές και εύκολες στη μεταφορά διατροφικές λύσεις (αν αναλογιστούμε πως πολλοί ασκούνται μετά τη δουλειά τους) είναι οι εξής:
• Μια μπανάνα: Περιέχει κάλιο, στοιχείο απαραίτητο για την καλή λειτουργία μυών και νεύρων.
• Ενεργειακές μπάρες: Το πιο εύκολο σνακ για να το έχετε πάντα μαζί σας.
• Ένας φυσικός χυμός + 1 φέτα γαλοπούλα: Ελαφρύ σνακ που χαρίζει ενέργεια.
• Φρούτα και γιαούρτι: Ιδανικός συνδυασμός πρωτεΐνης και υδατάνθρακα καθώς το γιαούρτι περιέχει μεγάλη ποσότητα πρωτεϊνών, ασβεστίου, ψευδάργυρου, βιταμινών Α, Β2 και Β12.
• 1 αυγό βραστό και τοστ ολικής άλεσης: Ένας συνδυασμός με υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη με σύνθετους υδατάνθρακες."

Αθλητική Διατροφή και παρακολούθηση

Ως ιδιαίτερη παροχή προς τους αθλητές του, ο ΝΟΠ ξεκίνησε συνεργασία με την διατροφολόγο πρωταθλήτρια κολύμβησης (και πρώην αθλήτρια του ΝΟΠ) Κρυστέλ Βουρνά που έχει προτείνει πρόγραμμα με παρακολούθηση και συμβουλευτική μαζί με τις ανάλογες εξετάσεις που περιγράφονται αναλυτικά παρακάτω.

Οι παροχές προς τους ενδιαφερομένους θα είναι:
1. Πραγματοποίηση σωματομετρικών ΤΕΣΤ και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων
2. Αξιολόγηση διατροφικών συνηθειών και προτάσεις που αφορούν μια ισορροπημένη (αθλητική) διατροφή
3. Ατομικό διατροφικό πλάνο βασισμένο στις ανάγκες και το καθημερινό πρόγραμμα του ενδιαφερόμενου.
4. Επανέλεγχος ανάλυσης σύστασης σώματος
5. Προσαρμογή /Αλλαγή του διατροφικού πλάνου

Συνιστάται:
• Ανάλυση σύσταση σώματος (περιοδικά ανάλογα με την ηλικία)
• Γενικές οδηγίες ισορροπημένης διατροφής & οδηγίες διατροφής για αγώνες, προετοιμασία και διακοπές
• Ανάλυση εξετάσεων αίματος
• Εξειδικευμένο Ατομικό πρόγραμμα διατροφής (3-4 φορές τον χρόνο)

Για κάθε απορία ή διευκρίνηση σχετικά με το πρόγραμμα αθλητικής διατροφής του ΝΟΠ, μπορείτε να απευθυνθείτε στις γραμματείες του ΝΟΠ ή στους εφόρους των ομάδων.
#NOPatrasNauticalClub, #NOP

 

Κολυμβητήριο Ν.Ο.Πατρών
Ακτή Δυμαίων έναντι ΔΕΗ


Ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα έως Παρασκευή 16.00 - 19.00
Σάββατο 10.00 - 13.00
Τηλ: 2610 317766

Email Επικοινωνίας: [email protected]

Εθνικό κολυμβητήριο «Α. Πεπανός»

Ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα έως Παρασκευή 15.00 - 21.00
Σάββατο 10.00 - 13.00
Τηλ: 2610 644303


Email Διαφήμισης:
[email protected] 

Facebook

Flickr

© Copyright 2018 ΝΟΠ - ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΩΝ